Wednesday, March 04, 2009

Welcome gift / Köszöntő

welcome to my new blog!
i'm so happy with it so i decided to make some gifts to you dear visitors :)
here's a downloadable desktop wallpaper (in two different sizes) to wait joyfully for easter. there will be more designs - check back often!



1280x800px


1280x1024px

üdvözöllek, kedves látogató!
a jeles alkalomból, hogy új blogot indítok, megajándékozlak egy vidám, húsvétváró háttérképpel (letölthető két különböző méretben).
hamarosan több dizájn is várható, kukkants be gyakran!

4 comments:

  1. Nagyon lazák a tojáscsibék... határozottan tetszenek. Köszönjük a háttérképlehetőséget, én biztosan örökbefogadok egyet. :)
    Gratulálok a blognyitáshoz!

    ReplyDelete
  2. Nekem ,úgy szintén tetszenek,nekem mondjuk rögtön egy táskára vagy pólóra nyomtatás ugrott be.A gyerekeim biztos megőrülnének érte.Köszi
    Gratulálok a blognyitáshoz!

    ReplyDelete
  3. Szia itt is :o) Asszem nekem sem árt egy háttérfrissítés... ;o)
    Nagyon cukik a csibék. Mostanában minden teremtményed olyan átszellemült :)

    ReplyDelete
  4. Nna, fel is raktam háttérnek! Hát én egész nap vigyorogni fogok :D

    ReplyDelete